سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 27, 2024

امام جمعه چالوس گفت: خواسته مردم از مسئولان اجرای دقیق و صحیح قانون هدفمند کردن یارانه هاست.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی راشدی در گفت و گو با سرویس استان های مرکز خبر حوزه، با بیان اینکه مسائل مهم و اساسی مرتبط با نظام و حاکمیت باید خوب برای مردم تبیین شود، اظهار داشت: ائمه جمعه باید هم قوت های این طرح را به مردم بیان کنند و هم ضعف ها را به مسئولین ارائه نمایند.

وی افزود: طرح هدفمند کردن یارانه ها، یک طرح اساسی، ملی و مربوط به نظام جمهوری اسلامی است لذا آثار و نتیجه اش باید خوب تبیین شود.

امام جمعه چالوس ادامه داد: استقلال کشور در زمینه اقتصادی به اجرای درست این طرح بستگی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین راشدی توجه به مسائل فرهنگی را نیز مستلزم اجرای طرحی جامع عنوان کرد و گفت: انجام اقدامات فرهنگی در مناطقی از قبیل شمال کشور که همیشه مورد توجه گردشگران است، نیازمند برنامه های جامع است.

وی افزود: بسترسازی فعالیت های فرهنگی با تاسیس مراکز تخصصی علمی و فرهنگی یکی از اقداماتی است که می تواند مسئولان فرهنگی را در پیشبرد اهداف خود یاری دهد.

حجت الاسلام و المسلمین راشدی دعوت از شخصیت های برجسته علمی و فرهنگی را به شهرستان چالوس و برگزاری همایش ها و نشست های علمی و فرهنگی را از جمله اقدامات انجام شده در این راستا عنوان کرد و گفت: با ایجاد دبیرخانه دائمی همایش مهدویت و ظهور آفتاب همه ساله با موضوعات مختلف در شهرستان چالوس برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha